söndag 2 februari 2014

Långbord

 
Idag fick det bli ett riktigt långbord.
 
 
Jag är glad över alla loppisfynd i form av ljusstakar som kommer till användning en sådan här dag.
 
 
Och alla stolar som jag målat genom åren, jag håller knappt räkningen, 24, 25...
 
 
Nu är jag redo för att ta emot alla gäster.
 
 
Sonen blev glad för den fina verktygslådan...
 
 
En nöjd 23-åring
 
 
God morgon på er alla trevliga bloggare.
Hoppas att ni har en mysig söndagsmorgon.
 
Idag visar jag lite bilder från gårdagens födelsedagskalas.
 
Jag älskar att gå inne och fixa och dona,
men idag vill jag bara ta det lugnt och njuta..
Jag vill måla, men jag har inte blivit nöjd med mina alster det senaste, därför har det blivit många lager färg på tavlorna, jag får se om inspirationen hjälper mig idag.
 
Oh, vad jag längtar efter att få börja träna igen, jag trivs med livet när jag får äta nyttigt och röra på mig.
Men ibland behöver kroppen vila och då får man passa på att njuta av det.
Jag njuter faktiskt av att hinna med sååå mycket annat, nu förstår jag hur mycket tid träningen tar.
 
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh vad roligt! Grattis! Jag vet hur glada våra föräldrar var när vi berättade. Vi var ju först av både mina och makens syskon. Kramar