måndag 10 februari 2014

Soffbord

 
Efter mycket letande fann jag äntligen mitt soffbord.
 
 
Vilken tur att man kan handla på nätet.
Fat, design Jon Eliasson
 
 
 
 
 
God eftermiddag på er.
Hoppas att ni har en skön måndagseftermiddag.
 
Idag visar jag några bilder från helgens inköp.
Jag har letat efter ett soffbord sååå länge och äntligen står det här, att det inte gick precis enligt planerna tar vi en annan gång.
 
Idag har jag varit ute en liten sväng, det blev en tur till ICA och Lidl, efter det var krafterna helt slut.
När man varit sjuk så länge som jag har varit vill man bara att allt ska bli som vanligt igen, jag vill:
fika och luncha med familj och vänner.
handla
träna
fixa och dona
laga mat
baka
måla
 
Nu ska jag lägga mig och läsa min bok "En man som heter Ove" jag får se vad jag ger den för betyg när jag läst klart, just nu vet jag inte vad jag tycker..
 
Carpe Diem
Camilla

Inga kommentarer: