söndag 23 februari 2014

Le & Landa i Dalsjöfors

 
Nu är jag på gång...
 
 
 
 
 
 
 
Cia provar snygga kläder.
 
 
Härliga färger.
 
 
Lite smått och gott.
 
 
Ett fint kakfat, vill ha..
 
 
God morgon på er alla därute.
Hoppas att ni har en mysig söndagsmorgon.
Idag visar jag lite bilder från gårdagens mysiga dag.
 
Jag och bästa väninnan var ute på en liten tur, såååå roligt efter alla dessa sjukdagar.
Vår tur gick till Dalsjöfors och butikerna Le & Landa, där finns det allt du behöver...
Snygga kläder, väskor, smycken, stövlar och inredning, vad mer kan man begära?
Jo, service, butiksägaren och hennes anställda är så vänliga och hjälpsamma, här kan du få råd och tips om allt vad det gäller mode och inredning.
 
Vi fyndade en hel del, men vad, det får du se imorgon.
I heminredningsbutiken blev jag väldigt förtjust i kakfatet och i alla underbara doftljus, det fanns såå mycket fina saker.
 
 
Sedan gick turen till Gärdhem, där man kan fynda loppisprylar.
De har öppet varje lördag mellan 10.00-13.00.
 
Färden avslutades i Ulricehamn och favvostället Format där vi intog en god lunch.
Tack Cia för en såååå mysig dag
 
Fånga dagen
Camilla

4 kommentarer:

Hanna sa...

Finaste Cia, som jag faktiskt stöter på här i Kinnarp ibland (när hon är i shoppartagen såklart ;). Vad kul att se er och att du piggnat till. Ge Cia en kram från mig!

House and Garden by Bia sa...

Så kul att se att du är på "banan" igen ;)))....härligt att shoppa eller hur ?? :)....ha en fin start på veckan!
Kram bia

House and Garden by Bia sa...

Lät kul det där ;)).....roligt att du blivit bättre nu.....hoppas din vecka blir bra..och sköt om dej;))
Kram bia

Camillas vita villa sa...

Tack snälla ni för kommentarerna. Jag ska ge Cia en kram från dig Hanna.
Ha det sååå bra!
Kram Camilla