tisdag 10 juni 2014

Canon Eos 600d






God kväll på er.
Just nu sitter jag och njuter av den sköna värmen.

Det här vädret gillar jag verkligen, sol och värme, det är något för mig.

Idag visar jag en bild på mig när jag använder min älskade Eos 600D, nu kan jag nämligen, äntligen visa bilderna jag tar med kameran i min iPad.
På bilden har på mig mina älsklingsjeans från Please, kofta Odd Molly, sandaler från Jobi och väska från Michael Kors.

Imorgon ska jag gå på avslutningsfest...
Det är niorna på skolan som har fixat, roligt.

Hoppas att jag hinner visa en dagens...

Fånga Dagen
Camilla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vi vill tipsa om att du nu kan nominera din eller någon annans blogg till Årets Byggblogg 2014! Det är en utmärkelse instiftad för hemmasnickare som bloggar om sina renoveringsprojekt. Bakom utmärkelsen står byggvaruhuset BAUHAUS som för andra året i rad arrangerar tävlingen, där vinnaren belönas med ett renoveringsbidrag på 25 000 kronor. Nominera din blogg, läs mer om tävlingen och inspireras av andra byggbloggar här: www.bauhaus.se/byggblogg.
Anna
Priest PR