onsdag 4 juni 2014

Michael Kors







God kväll på er alla därute.
Hoppas att ni har en mysig onsdagskväll.

Idag visar jag en dagens med favoriter.
Nu har äntligen min älskade fiiina svarta Michael Kors väska anlänt.
Och tillsammans med den har jag på mig favvojeansen från Please, blus från Le och Landa i Dalsjöfors och nya fina halsbandet som jag fick på morsdag av den äldste sonen med flickvän (syns på den sista bilden).

Äntligen börjar jag få liiiite rutin på min träning, hoppas verkligen att jag kan återgå till måndag, onsdag och fredagsträning.
 Den här veckan har det börjat bra.
I måndags sju kilometers promenad med stavar, idag sju kilometer blandad träning, gång med stavar och jogging, såååå skönt.
På fredag får det nog bli lite cykling.

Hur ska ni fira nationaldagen kära vänner?
Vi sitter just nu och funderar...

Ta hand om varandra.
Fånga Dagen.


Camilla



Inga kommentarer: