torsdag 12 juni 2014

I min trädgård

 






God kväll på er.
Hoppas att ni har en skön afton.
Här laddar jag inför morgondagens skolavslutning, alltid lika mysigt.

Idag visar jag bilder från min trädgård, äntligen har vi hittat sådana stolar som vi letat efter i flera år.
Nu slipper vi flytta stolar varje gång vi ska sitta ute vid vårt älskade betongbord.
Eftersom det varit så fint väder så har vi redan suttit hunnit sitta där flera gånger, vilket härligt väder vi har.

Nu ska jag bara njuta av den underbara kvällen.
Efter jobbet har jag hunnit med riktigt mycket, jag har köpt tyg till en babynest, målat vaggan en andra gång, städat huset och gjort goda räkmackor på danskt rågsurdegsbröd, mumma.

Fånga Dagen
Camilla

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh vilka fin bord!! Jag har fortfarande min formplyfa stående i källaren (köpte jag när vi jobbade ihop...) och jag SKA banne mig gjuta en bordsskivan sen, bara att våran uteplats inte är som den ska än... Haha så kan det bli! Men en vacker dag....

Camillas vita villa sa...

Hej på dig! Visst är det så ibland, att vissa projekt bara finns där... men blir inte gjorda.
Lycka till
Camilla