söndag 1 juni 2014

I min trädgård















God morgon på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni har en lugn, skön och solig morgon.
Här ska jag snart njuta av en frukost i uterummet.

Idag visar jag några pics på den nya betongbänken som äntligen står på sin plats.
Oh, vad jag är glad för den och för min nya varma, soliga, sköna plats där det alltid är vindstilla.
Här kan jag njuta av min latte.

Trädgård har det stått på den här långhelgens schema.
Jag har påbörjat några projekt som länge stått på min lista. 
Bakom garaget har vi tagit bort en mur och istället gjort en liten slänt med kullersten.
Vid uteplatsen har vi tagit bort ett gammalt staket och ett stenparti.
Där ska det nu sås gräs.
Nu är det bara lite gräs som ska tas bort och lite plattor som ska läggas så har även solstolarna sin plats (bilder kommer).

Idag ska vi gå en långpromenad och ha lite gäster till lunch.
Vad gör ni mina kära följare?

Fånga Dagen
Camilla








2 kommentarer:

Hanna sa...

Denna helgen har maken sprungit maraton i huvudstaden så vi har varit med. Men så fort vi kom hem gick jag också ut i trädgården och grejade klart min nya pallkrage, den blev så bra! Kramar

Camillas vita villa sa...

Hej på dig Hanna!
Visst är Stockholm en underbar stad. Vi tillbringade hela påsken i den härliga staden.
Ha en fin helg!
Kram Camilla