fredag 13 juni 2014

Peppercorn



Min avslutningsdress, klänning och scarf Peppercorn, halsband Thomas Sabo kavaj Line of Oslo


Det är alltid härligt med uppskattning, tack snälla.

God middag alla ni därute.
Hoppas att ni har en fin fredag.
Idag är det skolavslutning, den bästa dagen på hela året.
Nu har vi hela sommarlovet framför oss och inom mig får jag en sådan skön känsla.
En känsla av frihet, valmöjlighet och inspiration kommer som ett brev på posten till mig.
Jag villlllll sååååå mycket!!
Gjuta betong, måla, baka, fixa i trädgården, resa, luncha och fika med goda vänner, träna och sist men absolut inte minst, bli farmor!
Men först ska jag arbeta några dagar till.
Dagar då vi kan sammanfatta året och börja tänka nytt, härligt.
Och för mig väntar nya utmaningar...
Dagens firande fortsätter....klockan tre är det mingel hos en fin kollega, mysigt.

Fånga Dagen
Camilla

Inga kommentarer: