fredag 6 juni 2014

Målad vagga och brödbak?




Vill baka surdegsbröd



I helgen blir det nog en sväng till Format.


En runda väntar


Skinnjacka till salu för 500 kronor

God morgon på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni har en lika solig och skön nationaldagsmorgon som jag.

Idag händer det saker...det är sååå mycket jag vill göra.


Efter en mycket god frukost i ett skönt uterum sitter jag nu och planerar.
Jag har kollat in vad det behövs för material till den babynest jag ska sy och
vaggan står nu i min ateljé och väntar på en första strykning, vilken färg det blir behöver ni nog inte fundera på så länge.
Efter onsdagens stavgång och jogging är jag nu laddad för en runda.

Min svarta skinnjackan är nästan aldrig använd, men superskön.
Saken är bara den att jag trivs inte i skinn, tycker att det är så snyggt och köper gärna ett plagg i hopp om att trivas i just den, men som sagt.
Jag har också ett par svarta byxor i skinnimitation som jag säljer, 200 kronor, storlek small.
Jackan kan du få för 500 kronor, storlek 38.

Ha nu en fin Nationaldag
Fånga Dagen
Camilla



Inga kommentarer: