lördag 2 augusti 2014

Adrian




Nu är väntan över.


Grattis
Robin och Therese 
Nu är er lille älskade Adrian här.



Och vi har blivit farmor och farfar till den här lille finingen.

God morgon på er.
Hoppas att ni har det skönt.

Här har något helt otroligt hänt, i torsdags den 31 juli kom han till världen.
Robin och Therese blev föräldrar till denna söta, fina Adrian och vi farmor och farfar.
Det finns inte ord för alla känslor..
Detta är verkligen något speciellt när man får uppleva att sitt eget barn får ett barn...

Ha en underbar dag.
Lev i dag.
Njut av livet och dina kära.
Ta vara på de små stunderna.

Kram
Farmor 
Camilla

11 kommentarer:

CarinS blogg - om vardag, garn, stickor & virknål sa...

Stort GRATTIS till Farmor & Farfar!
Ha det gott! Kram Carin

Hanna sa...

Åh vad roligt, grattis!!!

Camillas vita villa sa...

Tack snälla ni. Det är helt underbart mysigt.
Kram Camilla

Camillas vita villa sa...

Hanna, jag kommer inte in på din blogg längre, vad har hänt?
Och förresten vad lustigt att just ni två kommenterat.
Ni är både sy- och träslöjdlärare med varsin blogg.
Kram Camilla

Sockan o Vanten sa...

Stort grattis från hela klanen Edberg, Andersson och Isberg

Anonym sa...

Åh då får jag spana in Carins blogg. Min blogg har lagt ner (hela domänen tror jag) så jag har ingen blogg längre :( kass då jag hade massa användning av den i jobbet men men. Jag kommer nog inte starta nån ny, i så fall berättar jag det för dig, funderar på att göra en jobb-blogg istället för mina elevers alster, vore nog användbart. Åh bebis är så mysigt! Min minsta tös har ju hunnit bli 1,5 år nu och det ör dags för mig att börja jobba heltid om en vecka, ska bli kul!! Kramar Hanna

Marie Grün sa...

Grattis Farmor och farfar ! Fint skrivet om det lilla underverket.
Det är just så det känns,
Kram mormor

Camillas vita villa sa...

Tack snälla ni för kommentarerna, jag blir så glad.
Ha en fortsatt skön dag, hoppas att vi snart hörs igen.
Kram Camilla

Ellinor sa...

Grattis farmor!
Ta vara på tiden. Den går alldeles för fort. Min lille Theo är redan 10 år.
Kram Ellinor

Ellinor sa...

Grattis farmor!
Ta vara på tiden. Den går alldeles för fort. Min lille Theo är redan 10 år.
Kram Ellinor

Camillas vita villa sa...

Jag tar verkligen vara på tiden och gläds åt det jag har runt mig. Att leva i en positiv anda, är är min filosofi.
Kram Camilla