onsdag 6 augusti 2014

Sommarprojekt



Mitt sommarjobb


Älskar att stå vid mitt bord och gjuta


Här hade jag en gammal knäckstensmur som knappt hängde ihop.
Istället har jag gjort en slänt med stenar, är nöjd med resultatet.




Solstolarna på plats

God morgon på er.
Hoppas att ni har det bra.

Idag visar jag några bilder från min sommarlista.
Att göra en stenslänt var ett av projekten som jag nu kan bocka av.
Den andra är att jag verkligen hunnit med att nästan gjuta allt det jag hade bestämt mig för.
Jag har också gjort min uteplats större, grävt upp gräs, jord och lagt singel istället, så nu får även mina solstolar plats.
Idag ska jag ställa två nymålade pallkragar på plats, jord och gödsel är inhandlat, roligt.
Nästa år ska Adrian kunna plocka ärtor, morötter och rabarber därifrån.

Ha en skön dag och njut av:
Augustisolen
Dina vänner
Värmen
Familjen

Ta vara på dina intressen och gläds av dem.
Ta dig tid att göra sådant du mår bra av.
Lev i nuet. 

Kram 
Camilla

Inga kommentarer: