tisdag 12 augusti 2014

Växtkraft



Nu får ni äntligen se några pics på mina nya fina sålådor.



Som ni ser är jag inte riktigt klar än, min snälla man har hämtat mer singel som ligger och väntar på att bli placerat runt lådorna - men först en träram.



En rabarberplanta är planterad och jag har sått salladslök, spenat och sallad allt anpassat för en sådd i augusti, nu hoppas jag på bra väder.

God morgon på er alla snälla följare.
Hoppas att ni njuter av livet.

Här är allt bara bra, men lite vemodigt känns det nu när min sista lediga dag är här.
Idag ska jag bara ta det lugnt, hoppas på att få en mysig stund vid betongbordet och lite lunch på stan.

Älskar:
träffa min familj
fixa och dona i vita villan
(måla, inreda och gjuta)
mode
luncha på stan med goda vänner.
omge mig med vänner som ger mig energi.

Ha en bra dag.
Kram 
Camilla

Inga kommentarer: