torsdag 14 augusti 2014

Kräftskiva



Fina kräftor från fina vänner, tack snälla ni.



Nu har jag kokat våra kräftor enligt alla konstens regler.


Och goda blev de.

God kväll på er alla fina bloggare.
Hoppas  att ni har en mysig kväll.

Idag visar jag lite bilder från helgens aktivitet.
Vi var på en mysig kräftskiva där det serverades smaskiga kräftor och kulinariska tillbehör.

Nu är vardagen tillbaka, men bara för en kort stund, nu vankas snart den bästa dagen på veckan.
Och i helgen får vi finfrämmat...
Adrian kommer till oss för första gången, mysigt.
Jag ska också hinna med några av årets bästa loppisar, roligt.
Nu ska jag gå och fixa lite med min betong, jag har gjutit nya fat och jag känner mig nöjd.

Ha en fortsatt skön kväll.

Njut av livet.
Se det lilla.
Gläds åt varandra.
Ta vara på stunden.

Kram Camilla

Inga kommentarer: