måndag 4 augusti 2014

Tapas



Här njuter jag av fina Adrian, det gör även mormor och mostrar.



Nu är det dags för Uport.
Jag bjuder till förfest.


God eftermiddag på er.
Hoppas att ni har det bra.
Jag har så många bilder som jag vill visa er, jag ska försöka göra ett inlägg om dagen.
Idag visar jag en bild på Adrian och mig när vi var och hälsade på honom.
Och en bild på min köksö där mina tapas väntar på våra härliga vänner och mina fina blommor från väninnan och hennes make står och väntar på att skådas.

Är det något jag gillar att laga och äta så är det tapas, bara älskar det.
Jag bjöd på:
Västerbottenpaj
Tortillarullar
Räkrullar
Smörgegssnurror med serranoskinka 
Baconlindade dadlar
Honungsmelon
Ost och kex
Mums vad gott det blev!

Idag har jag fixat och donat, jag har sytt om lite kläder, jag har varit och hälsat på svärmor och visat kort på lilleman, jag har köpt åtta tunga säckar med jord till mina sålådor som jag egentligen skulle fixat med just nu om det inte hade börjar regna.
Istället blev det symaskinen ännu en omgång.
Men det ser ut som det klarnar upp, så det blir nog lite fix med mina nymålade pallkragar.


Njut av stunden
Gläds åt det lilla
Se möjligheterna
Var positiv
Var snäll mot din nästa

Ha det!
Camilla





Inga kommentarer: