måndag 5 januari 2015

Carolina Gynning och Helens Hus



God morgon på er alla fina följare.
Hoppas att ni har en mysig morgon med många tända ljus.
På tal om ljus, vilket fantastiskt ljus vi hade igår, solen strålade från en klarblå himmel.
Det är verkligen härligt att få uppleva ljuset igen, det gjorde att jag fick en härlig känsla i kroppen.
Idag visar jag en bild på mitt fina, fina Carolina Gynning glas som jag fick av mina finingar i julklapp.
Jag bara älskar det, jag gillar alla Carolina Gynnings motiv.
Jag har målat inspirerat av Picasso i många år och det känns som Gynnings motiv ger mig samma harmoni,  jag får en skön känsla i kroppen när jag tittar på hennes motiv.

Idag har jag varit på rea, Helens Hus har halva priset på kläder.
Jag hittade lite från Odd Molly och Malene Birger.

Nu väntar en god frukost.
Ha en riktigt fin trettondagsafton.

Jag finner glädje
i små ting.
Jag finner glädje
i dina ögon.
Jag finner glädje
 i stjärnan på 
himlen.
Jag har fått
ro i mitt sinne.

Kram
Camilla





Inga kommentarer: