torsdag 29 januari 2015

CC Store



Butiken öppnar nästa vecka.








God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.
Idag visar jag bilder från CC Stores katalog.
Oh, vad jag längtar efter barmark, men tyvärr har det snöat ganska mycket här idag.
Men på onsdag öppnar CC Store och de börjar sälja sina fina kläder.
Jag bara älskar min poncho och mina sköna byxor som jag köpte i höstas.

Idag har jag varit hemma hela dagen, jag har skrivit på min rapport, jag kan inte förstå att jag kan gå in i skrivandet på en sådant sätt att jag glömmer både tid och rum.
Jag hade ingen aning om att det överhuvudtaget hade snöat, förrän maken kom hem och undrade vad jag gjorde.
Jag skriver....

Nu äter jag, sååå gott.

Jag vill se ljuset.
Jag vill orka med livet.
Jag vill se det gröna.
Jag vill leva livet.
Jag vill.

Kram
Camilla

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för tipset om Ewa! Jag och Ida var och tittade på hennes vackra tavlor idag, mycket fint!

Jag känner som du gör om vintern...
Nu är vi inne i de tyngsta månaderna jan-mars... Men nu är en av de tre avklarade och ljuset och värmen kommer en dag!
Kram Anna