fredag 23 januari 2015

Konsthistoria







God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.

Den här veckan har jag ägnat många timmar åt dessa böcker, jag bara älskar att läsa och skriva rapporter, tiden bara försvinner.
Det är verkligen terapi för mig, men det gäller att ha många timmer till förfogande.
Tyvärr räcker inte alltid timmarna till.

Men, nu ska vi ha en riktigt mysig lugn och skön helg.
Jag ska bara vara hemma och fixa.
Imorgon kväll har vi bjudit in goda vänner, det ska bli sååå mysigt och jag ska laga min favvokycklingrätt.
Den består av kyckling, champinjoner, paprika, lök, bacon och mycket mer.
Vill ni så lägger jag gärna ut receptet.
Till välkomstdrinken blir det tortillarullar, sååå goda.


Läsa är livet.
Livet är böcker.
Böcker ger mig liv.
Jag tar del.
Jag lever.
Jag finns
här och 
nu.

Kram Camilla



Inga kommentarer: