fredag 30 januari 2015

Odd Molly




Min nya blus från Odd Molly och kjol från Second Female, båda är inköpte på Helens Hus.


Gillar min fina klädstång.


Fina byxor från Malene Birger och MonRow, byxorna ser identiska ut, men ett par är sååååå mycket skönare, gissa vilka.

God eftermiddag.
Hoppas att ni har det bra.

Idag visar jag bilder på mina senaste inköp på Helens Hus, nu längtar jag efter vår...

Nu har jag varit ute på en liten promenad med Ellie, vi är hundvakt i helgen, mysigt.

Nu ska jag laga lite mat tills imorgon, det står grönpepparkyckling på menyn och den ska tillredas dagen innan, perfekt.
Här kommer receptet till den fantastiskt goda kycklingen.
4 personer
Bryn kycklingen hel och skär den sedan i skivor.
Lägg kycklingen i en ugnsfast form och blanda nedanstående ingredienser.
3dl grädde (jag tar créme fraiche)
0,5 msk krossad grönpeppar
2 msk senap
2 msk soja

Häll denna blandning över kycklingen och låt det stå över natten.
Nästa dag:
Bryn två paket bacon och färska champinjoner, slå även detta över kycklingen.
Låt stå i ugn 15 minuter i 200 grader.
Servera med en sallad och hasselbackspotatis, gott

Lev idag
imorgon
kan det
vara
 försent.

Kram
Camilla

2 kommentarer:

CarinS blogg - om vardag, garn, stickor & virknål sa...

Hej!
Imorgon ska jag prova Grönpepparkyckling! :)
Fina kläder du har köpt! Kanske ska göra ett besök på Helens hus....

Trevlig helg!
Kram Carin

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Ja, hoppas att ni tycker rätten är lika god som vi, jag älskar grönpeppar.
Du får passa på och handla, det finns fortfarande kläder för halva priset, det är alltid lika roligt att fynda.
Kram Camilla