söndag 4 januari 2015

Primeboots












God morgon på er alla fina följare.
Hoppas att ni har en skön och lugn sovmorgon.
Jag njuter av varje minut, det är verkligen skönt att få vara ledig och bara ta det lugnt.

Idag visar jag bilder på min fina julklapp från älskade maken, han vet vad jag gillar.
Jag använder mina Primeboots varje dag, de är så bekväma.
Mina nya har färgen cognac med dragkedja i guld, sååå fina.
Just nu är de för innebruk...

Igår var jag ute på årets första joggingtur och det blev mersmak, vill ut idag igen.
Här är vädret perfekt för löpning, ingen snö och några plusgrader, riktigt Camilllaväder.
Jag kommer även idag läsa, så intressant, det här är verkligen mitt ämne, njuter av varje sekund.

Nu ska jag gå upp och göra en god frukost till mig och maken.

Jag målar naturen
dag efter dag.
Bilder med skönhet,
i varje pensel drag.
Mina ögon måste se,
de fina naturen har att ge.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: