onsdag 21 januari 2015

Kontinentalsängen är här





God kväll på er alla därute.
Hoppas att ni har en mysig onsdagskväll.

Roligt att ni hälsar på hos camillasvitavilla även när jag inte är här.
Jag har haft så mycket...
Ja, här händer det saker hela tiden.
I helgen hade vi det underbart i Göteborg, våran älskade lille Adrian döptes och det hölls ett stort kalas, såååå mysigt.
Och sedan vi kom hem i söndags så har jag donat med min systemkamera, jag har köpt en IClode som kräver installation.
Jag tog tyvärr inte ett enda kort med min iPhone, imorgon har jag nog fixat några bilder.

Vi har gjort om lite i sovrummet, väggarna har fått en ny vit färg och äntligen är den här vår nya och underbart sköna säng, vi är såå nöjda.
Dock väntar jag på en leverans av vita linnelakan och lite fix runtomkring.

Världen snurrar 
runtomkring mig.
Världen snurrar
och jag hänger med.
Världen snurrar
med böcker och barn
Världen snurrar
med både unga och gamla.
Stopp stanna,
ta det lugnt.

Kram
Camilla


Inga kommentarer: