lördag 24 januari 2015

Lite smått och gott



Skön ansiktsmask


Lite nytt på Morbergs fina vita bok.


Dekorerade ljus, tyvärr kommer jag i stunden inte på vad konstnären heter, jag försökte googla, men fick inte fram hennes namn. 
Vad jag vet är att hon haft många utställningar här i trakten.


Oh, jag måste hitta fler dagar till min meditation och yoga.


Gillar denna tavla, just nu letar jag motiv till mina alster, vill hitta min stil.


Oh, vad jag ångrar att jag inte köpte dessa fina tallrikar när jag var på NK i Stockholm.
Det är tur att jag ska dit två gånger till våren.


God morgon på er.
Hoppas att ni har det bra.
Just nu ligger jag i min nya sköna säng och bloggar, maken är på stan och köper färska frallor, såååå mysigt.

Idag visar jag lite smått och gott från mitt liv just nu.

Oh, vad jag vill att den här tråkiga snön ska försvinna, jag älskar att springa, inte halka runt som en... jag vet inte vad.

Älska mig 
när jag
behöver
det
som
mest.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: