lördag 7 mars 2015

JOBI vår 2015



Såååå snygg sandal


Sköna att gå i, snygga att titta på, bra kombination.


Gillar klack


Snygga skor och snygga kläder


Gillar sandaletten med platåsula, präglat skinn och softsole, men missade att ta bild på en favorit som även fanns med förra våren, fler bilder kommer.


God morgon 
Hoppas att ni har en härlig lördag.
Här njuter vi av lugnet.
Jag ska snart fixa lite frukost, färska ciabattabröd, ost, päron, ägg, latte och många tända ljus, mysigt. 

Mina vårkänslor fortsätter att spira, därför visar jag bilder ur vårens katalog från JOBI, det finns sååå många snygga skor och sandaler, vet knappt vilka jag ska välja.
Min sandaler från fjolåret ser precis lika fina ut, men det är alltid roligt med nya.
 Vi fick katalogen till jobbet och alla var vi överens om att det fanns väldigt många snygga skor och sandaler i vårens katalog.

Igår bokade vi en resa över påsk, oh det ska bli så härligt att komma iväg på en långweekend och då behöver jag givetvis ett par promenadvänliga skor.

Idag blir det mys med maken, vi ska åka ut på en liten tur.

En joggingrunda blir det nog i morgondagens varma väder, men också lite jobb framför datorn för det är snart inlämning av moment två, lektionsplanering i bildanalyserande.

Jag kan gå över berg.
Jag kan göra det mesta.
Men jag är inte som de flesta.
Jag vill gå för det bästa.
Att tänka positivt är 
är bra för de flesta.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: