söndag 22 mars 2015

Penséer och lite annat



Lite gult och lite rost




Små penséer 







Här ligger en liten goding och sover, mysigt.



God morgon
Hoppas att ni har det bra.
Här myser vi som vanligt.
Snart väntar en god och nyttig frukost bestående av ägg, surdegsfrallor, juice och latte. 
Idag ska vi luncha på stan med nära och kära, så trevligt.

Lite vårbilder bjuder jag på idag, men mina penséer är än så länge väldigt små, men jag gillar faktiskt det, för då kan jag dekorera med lite annat smått och gott runt omkring.
Här i form av trollhassel, rostig taggtråd, stenar och hjärtan.
Men, jag saknar påskliljor så det får jag inhandla idag.

Hoppas att det blir lite skönare väder idag för det blåste kalla nordan vindar när vi var ute och gick igår.
Oh, nu längtar jag till påsk, älskar påskhelgen över allt annat, då brukar det nästan alltid vara fint väder och så har man hela våren framför sig. 
Här i huset gillar vi traditioner så det blir även i år en Stockholmsresa i påsk, härligt.

Vår viktigaste uppgift
är att leva, 
för det är inte lätt att förstå,
att vi är en del av ett liv,
som nästan är omöjligt
 att förstå.

Ha det då bra.
Kram
Camilla

Inga kommentarer: