tisdag 3 mars 2015

Mina favoriter



Älskar mina benvita Please jeans och min rosa Odd Molly


Gillar mina fina Feng Shui böcker.


Soppa är det bästa jag vet, främst fisksoppa och tomatsoppa.


Rosa blommor gillar jag 





Älskar mitt kök och tapas är favoritmaten


Gillar lugn och ro


Rosa rosor  är fint


Som handgjorda,såå fina.


Rosa




Fina, fina Ellie

God kväll
Hoppas att ni har det bra.
Här har vi precis ätit en god kvällsmat, smoothie med hallon och goda surdegsfrallor serverades det.
Jag har suttit hela eftermiddagen med mitt arbete och det känns såå skönt för jag fick så mycket gjort.
Idag visar jag bilder på saker som jag gillar, att jag skulle börja gilla den bleka rosa kulören, det hade jag inte trott för tio år sedan, gillar även den lite smutsiga kulören.
Nu tog både kraften och inspirationen slut, eftersom jag skrivit hela dagen känner jag nu att jag bara orkar inte formulera mig skriftligt mer.
Så ni får ha det bra.

Nu vill jag vila.
Nu vill jag bara ta det lugnt.
Nu vill jag läsa en bra bok.
Vilan ska vara här och nu.
Lugnet ska komma.
Boken den ska ligga i min hand

Kram 
Camilla


2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå snygg i jeansen. Gillar din Michael Kors-väska.

Camillas vita villa sa...

Tack snälla , jag älskar verkligen både jeansen och väskan. Ha en fin helg.
Kram Camilla