måndag 2 mars 2015

Vinprovning











God kväll
Hoppas att ni har det bra.
Idag visar jag några bilder på lördagens fantastiska meny.
Tyvärr missade jag att ta kort på den goda toast Skagen som vi fick till förrätt, men huvudrättens entrecote med potatisgratäng och grönpepparsås både såg god ut och smakade utsökt.
Även efterrätten smakade ljuvligt.
Vi fick också provsmaka tre vita och tre röda glas vin som alla gav härliga doft och smakupplevelser.

Idag har jag jobbat länge, jag håller på med mina inlämningsuppgifter på HDK och till detta moment ska vi starta en blogg. 
Då kom min tanke på att göra en blogg som jag efter avslutad kurs kan ha användning för.
Därför håller jag på att starta camillaskonst.blogspot.com, där ska jag lägga ut mina arbeten och jag kommer även att lägga ut min konst och sedermera kommer jag också blogga om mitt arbete som bildlärare.
Här kommer även mina elever kunna gå in och kolla vad som händer i bildens värld.

Försök att leva enligt naturens lagar.
Försök att leva som du lär.
Låt dig njuta av din frukost och
öppna upp ditt sinne var dag.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: