söndag 15 mars 2015

L'oreal



Favoriter




Så bra solpuder från L'oreal


Min favoritdoft Warm Cotton


God morgon
Hoppas att ni njuter av den fina morgonstunden.
Jag bara älskar helgfrukostar då jag kan sitta länge och äta en nyttig frukost samtidigt som jag tittar på Nyhetsmorgon.
Idag blir det smoothie med hallon, surdegsbröd, ägg, latte och färskpressad juice, gott.
Idag visar jag bilder på några nya produkter som jag köpte i fredags, ibland är det bara så att allt tar slut samtidigt.
Jag hoppas att torrschampot är bra, det är första gången jag köper det märket, jag kan nästan inte vara utan det, jag använder det för att få volym, så bra.
L'oreals läppglans klarar jag mig inte utan, jag får aldrig torra läppar om jag använder just denna sort, men så fort jag använder något annat märke så blir det inte bra.
Isadoras nya serie läppglans får jag ha över det andra, har nästan alltid två olika läppglans på mig för att fram min personliga färg.

Igår var det mycket fixande här hemma, men jag hann tyvärr inte klart, så idag står det torka golv, plantera penséer och joggning på min lista.

Njut av solen.

Gör det idag
för imorgon
kanske det 
är för sent.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: