onsdag 26 november 2014

CC Store



Fin tavla i matsalen på det fina stadshotell, som gav mig inspiration.


Snygg inredning.


Buddha


Fin inredning på fint hotell

En rundtur i Varberg gav mig skaparglädje









God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.
Helgen har verkligen givit mig energi.
Jag älskar yoga och meditation, passen i helgen har givit mig mycket.
Promenaden i staden gav mig inspiration till adventspyssel, så nu har jag fixat och donat med granar och belysning i trädgården.
Den fina inredningen på hotellet gav mig också mycket, det gav mig en känsla av välmående.

Idag har jag varit på CC Store och fyndat, det blev ett par snygga byxor och en svart kofta, bilder kommer.
Men, gå gärna dit och fynda, nu har de riktigt bra priser.

Kram
Camilla


2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hej Camilla!
Hoppas allt är bra med dej och att du har det bra ;)...jag har bara en liten fråga, varför ger du nästan aldrig kommentarer på bloggar, åtminstone nästan aldrig på min ?...jag har gett dej kommentarer många ggr, men om man inte får någon feedback så tröttnar man snart på att ge kommentarer...så tycker jag iaf att det är ;))...jag har bara undrat över det och nu har jag skrivit det ;)....hoppas du inte tar illa upp ;))
Ha det gott
Bia

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Jag tar verkligen inte illa upp och tack snälla du för alla kommentarer. Jag har faktiskt inte något behov av bekräftelse, mer än att jag tycker det är roligt att minst tvåhundra personer är inne på min blogg varje dag. Jag gör detta för att jag tycker om det. Jag gillar att vara inne på inredning och modebloggar, men jag tycker att det tar för mycket av min kreativa tid. Jag lägger hellre den tiden på mitt fixande, donande, målande och inredande.
Kram Camilla