måndag 3 november 2014

Rosor



Fina rosor från fina vänner.


Jag blir glad.



Jag njuter av alla fina rosor, tack snälla.



Gillar att njuta.


Tack vännen för det fina ljuset, nu myser vi.

God morgon på er alla därute.
Hoppas att ni har det bra.

Eftersom jag älskar hösten så myser jag givetvis av fina promenader.
Jag myser också av att vara inomhus, förra veckan tog jag det lugnt och försökte kurera mig.
Det känns verkligen bra att ha fina vänner och härliga blommor runt sig, det ger mig energi och ny kraft, tack snälla.
Men som sagt, i helgen blev det också en efterlängtad och helt underbar promenad med nära och kära.
Nu väntar en ny vecka, ska bara ta det lugnt och samla krafter.

Gör ingenting,
sträva efter att inte sträva,
njut av det blott antydda,
betrakta det till synes obetydliga som viktigt,
gör mycket av litet,
återgälda fientlighet med vänlighet,
räkna med svårigheter,
medan det ännu är lugnt,
gör det stora,
medan det ännu är litet.

Kram 
Camilla


Inga kommentarer: