söndag 23 november 2014

Min stora dag...



Älskar Champagne, tack kära make.



Lite smått och gott serverades på hotellrummet



Nu är vi äntligen här på Varbergs Asia Spa



Och...det är min stora dag



Vad kan det vara..



En snygg Michael Kors väska från mina finingar, tack snälla.



Oh, sååå glad jag blev över makens present, älskar Kartells lampa Bourgie



Nu är vi på väg till restaurangen för att intaga en trerätters..

God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.
Oh, det var ett tag sedan, men ibland går tiden för fort.
Idag visar jag iallafall några bilder från våran underbara helg på Varbergs Asia Spa.
Vilket sagolikt spahotell, kan verkligen rekommenderas.
Fantastisk inredning och då menar jag verkligen fantastisk, allt var storslaget.
Vi har badat bubbelpool med vattenfall och massage, haft fötterna i ett sköna fotbad, badat
varma bad och då menar jag varma, med fantastisk utsikt över Varbergs fästning och Kattegatt, legat i varma vattensängar uppvärmda av lavastenar, badat flera olika varianter av bastu och vi har tvagat oss enligt japansk sed mm.
Sååå skönt.
Vi har också gått på flera olika yogapass, härligt.
Och vi har firat...
Nu är vi laddade för en ny vecka.

Lev idag!
Njut av idag.
Lev alla dagar
som om den
vore din sista
dag i livet.

Kram 
Camilla



3 kommentarer:

Anna sa...

Åh, vad underbart det låter!
Nejdå, jag är inte ett DUGG avundsjuk...:)
Kram Anna

CarinS blogg - om vardag, garn, stickor & virknål sa...

Ett STORT GRATTIS på din högtidsdag!
Förstår att du haft en skön helg och passat på att njuta!
Kram Carin

Camillas vita villa sa...

Hej på er!
Jag kan verkligen rekommendera denna vistelse.
Tack snälla ni för kommentarerna.
Kram Camilla