söndag 16 november 2014

Lager 157

 
 
 

 
Godmiddag på er alla kära vänner.
Hoppas att ni har det bra.
Vi har även idag varit ute på en långpromenad, så skönt.
Idag hade vi med oss fina, söta Ellie, hon var verkligen glad och sprallig.
Vi skrattade oss genom promenaden.
Dagens bilder visar mig klädd i ny ullkappa och halsduk från Lager 157, är sååå nöjd.
 
Oh, nu längtar jag efter måndag, det ska bli roligt att börja jobba och det ska bli roligt att ta hand om veckans lista.
Min att göra lista:
Baka fröknäcke
Åka på loppis till överskottslagret
Gå långa promenader
Yoga
Läsa Feng Shui
Göra tapas
Köpa Champagne
Packa
 
Det finns ett oändligt behag,
en renhet och en tystnad
som är källan till allt liv
och glädje.
Den stiger stilla upp
utan ord.
Den strömmar ut från mig,
ut ur mina rötter
och till allt jag skapat.
 
 
(Ps lovar att ni ska få se mina fina yogaböcket snart).
Kram
Camilla

Inga kommentarer: