lördag 1 november 2014

Tänd ett ljus



Härlig kokbok



Gillar verkligen att läsa kokböcker och titta på fina bilder.


Nostalgi, det här häftiga fatet har jag alltid gillat, det stod på soffbordet i bodegan när jag var liten.

God morgon på er.
Hoppas att ni har det bra.
Jag älskar att vakna upp med känslan av att det är lördag och mycket roligt på gång.

Det underbara vädret denna vecka kan jag leva länge på.
Skulle gärna vilja ha mina krafter tillbaka så att jag orkar gå på skogspromenader.
Men jag hoppas ändå att jag är redo för en liten promenad runt kvarteret.

Nu väntar en god frukost, smoothie, ägg och kaffe, det bästa som finns.
Sedan väntar vi lunchgäster och idag är det maken som står för menyn och matlagningen.

I eftermiddag är jag bortbjuden på afternoon tea, såååå mysigt.

Ta hand om varandra.
Tänd ett ljus i mörkret.
Lev i idag.
Kram
Camilla






Inga kommentarer: