lördag 15 november 2014

Uniq one och Clarins



Fina blommor till fin make


I torsdags firade vi födelsedag här i huset


Favoriter


Mirakel till både ansikte och hår.

God eftermiddag på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni njuter av det härliga vädret.
Jag älskar att kunna vara ute utan att frysa och att kunna vara inne och mysa med tända ljus.
Idag har vi varit ute på en riktigt långpromenad, sååå skönt.
Till lunch blev det sedan en gammal favorit, spenatsoppa och ägghalvor, mums.

Nu sitter jag i soffan och vilar samtidigt som jag lägger ut lite annonser på ulricehamnstorget, spännande.
Idag visar jag bilder på blommor igen, det blommar väldigt mycket i det här huset nuförtiden.
Den sista bilden visar något som jag just nu är i behov av.
Nu ska jag fortsätta mysa och läsa mina fina yogabok med Malin.
Och ni får ha det så bra..

Gå en promenad i solskenet.
Dansa över en äng,
eller sitt vid en porlande bäck
och bara var.
Vattnets härliga ljud
samlar ihop dina tankar
och låter dem flyta med 
ut i havet.
Kram
Camilla

Inga kommentarer: