tisdag 4 november 2014

På min önskelista



Kontinentalsäng 


Josef Frank bricka Theran


Dirty Linen


Kartell lampa Bourgie


Lammskinn


Silverring Anette Andersson Design Borås

Tolixpall

God morgon på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni har det bra.

Här myser jag som vanligt.
Igår låg jag i soffan precis hela dagen, jag var trött och helt utslagen, inte roligt.
Hoppas på att jag har lite mera krafter idag.

Men nu till något roligare.
Idag visar jag bilder från min önskelista, bilderna är som ni ser tagna från nätet.
Tyvärr har jag inte orkat redigera, hoppas att ni har överseende med det.

Nu ska jag gå upp och tända massor av ljus och äta en god frukost.

Lycka är 
när vardagens ting
lyser som guld.

Kram
Camilla

2 kommentarer:

CarinS blogg - om vardag, garn, stickor & virknål sa...

Hej!
Jag tror att du får skicka en önske- lista till Tomten....
Bäst att vara ute i god tid! ;)
Hoppas att du mår bättre?!
Kram Carin

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Jag har en stor dag innan tomten...
Men jag får nog skicka den till honom också
Jag mår bättre, men är lite trött och matt.
Kram Camilla