torsdag 6 november 2014

Min energidryck



Min favvotavla.


Frank Lloyd Wright hus Fallingwater



 Finingar




Underbaring


Finingar


Finingar


Älskade Ellie


Älskade böcker

God morgon på er.
Hoppas att ni har en mysig stund.
Jag älskar långa frukostar, så idag ska jag sitta, äta, läsa och mysa en lång stund.

Energi, energi, ja, det är verkligen vad jag behöver just nu, jag är så trött, matt och orkeslös, såååå tråkigt.

Men, att titta på bilder ger mig energi, så idag visar jag bilder på det som ger mig energi.

Jag vill så mycket, men det viktigaste för mig är givetvis att bli frisk, helst nu.
Det är frustrerande att knappt orkar läsa en bok.
Att det vill till en kraftansträngning för att göra minsta lilla sak.
Tankar just nu:
Idag yoga, orkar jag..
meditationen och avslappningen..

Lycka är
när vardagens ting
lyser som guld.

Kram Camilla

Inga kommentarer: