fredag 5 december 2014

Adventsmys



En bild på min älskade lampa från Kartell, blev verkligen glad över denna födelsedagspresent från maken.
Den fina amaryllisen är från mina fina kollegor.



Fina, finbrickan som jag alltid velat ha, fick jag av maken, mina älskade pojkar och deras fiiiiina flickvänner som en extra present i lördags på mitt kalas, tack snälla.




Min silverbricka med ett underbart doftljus från Durance och fina silverkulor, tack snälla.





Amaryllis och fint ljus, tack

God kväll på er.
Hoppas att ni njuter av veckans bästa dag.

Idag slutade jag tidigt, skönt.
På hemvägen åkte jag och hälsade på både min svärmor och mina föräldrar, mysigt.
När jag sedan kom hem fixade jag och donade lite, jag har längtat så efter att bara få vara hemma och greja.

Eftersom jag varit sjuk och för att vi haft ganska mycket för oss det sista veckorna så har jag inte varit ute och sålt min betong.
Jag skulle så gärna vilja vara med på någon fin, mysig och genuin julmarknad, men tyvärr har det inte gått att genomföra.
Men i tisdags när jag träffade Caroline som sa att jag måste bara stå på torget i Ulricehamn och sälja mina alster.

Men, imorgon ska vi ut på en liten tripp...
Vi ska åka till Stockholm med en fint gammalt tåg.
Vi åker tidigt...äter en god frukostbuffé på det fina gamla tåget, och sedan får vi tillbringa sex timmar i huvudstaden, vi kan shoppa, gå på sightsing, luncha och mycket annat.
På hemvägen äter vi också gott, men då i form av ett julbord, såååå mysigt.

Vi människor måste 
kunna sitta i lugn och ro,
ensamma i ett rum.


Kram
Camilla

Inga kommentarer: