lördag 13 december 2014

Julpyssel



Igår fixade jag med min betong.



En ny tavla är på gång, fågelflykt hör till en av mina favoriter.



Imorgon ska det bakas i det här köket.



Mina betongalster

God morgon på er.
Hoppas att ni har en fin morgon.
Här har vi rena vinterlandskapet, nu är tydligen vintern här.
Jag brukar vara positiv till det mesta, men med ett undantag, jag tycker verkligen inte om snö.
Jag fixar att det är vinter, bara jag slipper se snö.
Höst, sommar och vår är mina favvoårstider, men som sagt, gröna vintrar går bra.

I helgen händer det mycket, igår träffade vi goda vänner och idag blir det en heldag med tjejgänget, vi ska på spa och få behandling, laga god mat och bara ha det trevligt tillsammans.

Imorgon ska jag fixa med mina betongbeställningar.
Jag gör jularrangemang och lite annat smått och gott.
Det ska också bakas här i huset, mjukt tunnbröd, grovt bröd i långpanna och knäckebröd.

Jag gillar verkligen att bara få vara hemma och ta dagen som den kommer.

Det finns en tystnad,
som jag gillar.
Det finns frid,
som jag bär i mitt hjärta.
Det finns något där,
 som jag aldrig kan förlora.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: