måndag 1 december 2014

Mamselle Blommor



I söndags tog vi en promenad till staden.


Och på Mamselles Blommor fick vi förstaadventsinspiration.


Älskar orkidéer 


Fint dekorerade ljus.

God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.

Idag visar jag bilder från helgens promenad till staden.
Vi fikade på Bar Prego och inspirerades av första advent.
Jag bara älskar denna dag, att få tända ljus, pynta, dricka glögg och äta årets första skinksmörgås.
Hela helgen har jag lyssnat på julmusik och umgåtts med mina nära och kära.
Nu njuter jag av alla fina saker som jag fick i helgen, bilder kommer.

Solen lyser i advent
och det första ljuset är tänt.
Mörkret tätnar i advent
och det andra ljuset är tänt.
Kylan står för dörren 
och det tredje ljuset är tänt.
När fjärde ljuset brinner
och klapparna ligger under granen,
ja, då är det jul.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: