lördag 27 december 2014

Livet



Mina finingar


Första julen


Farbror är bäst


Killarna i mitt liv


Farfar gillar också hockey


Våran finaste fining

God eftermiddag på er alla därute.
Hoppas att ni har det bra.
Idag visar jag några bilder från dagarna som gått.
Helgens besök i Göteborg var sååå mysig, det blev både hockey och julklappsspel, roligt.
Jag älskar verkligen att få ha mina nära och kära i närheten.

Ikväll tar vi det bara lugnt, mina föräldrar kommer förbi på lite mat och sedan blir det att slappa i soffan, skönt.
Imorgon blir det god mat med trevliga vänner, härligt. 

Så enkel och anspråkslös lyckan är,
en helgdag,
ljudet av vänner,
ett glas vin.
Allt som behövs för att känna
att här och nu finns lyckan,
är ett hjärta.

Kram
Camilla

2 kommentarer:

CarinS blogg - om vardag, garn, stickor & virknål sa...

Hejsan! Så stor lillkillen blivit! Ser ut som att du haft en skön jul tillsammans med nära och kära, samma här. Hinner du träffas för bloggprat och lite annat? Ha det bra!
Kram Carin

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Jag tar gärna en fika eller lunch på stan. Jag kan nu på måndag eller tisdag.
Kram Camilla