onsdag 17 december 2014

Våningsfat från Miljögården









God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.

Idag visar jag några bilder på mitt nya våningsfat.
Fatet köpte jag för mina blomstercheckar som jag fick när jag fyllde, det kommer från Miljögården och är köpt på Mamselles blommor.
Fatet såg jag för första gången för två år sedan.

Idag har jag varit ute på en skön träningsrunda, äntligen börjar jag få in mina rutiner.
Nu längtar jag till helgen, det blir då:
HDK
Kusinträff
Mys hos sonen med sambo och underbaringen Adrian
Julklappsjakt
Och mycket mer

Gräset ligger så fint på taken
endast jag är vaken
Nu tindrar stjärnorna i det blå
i hus och fönster lika så
och alla tomtar gå,
med vita skägg och luvor på.

Kram
Camilla

1 kommentar:

Anna sa...

Det var verkligen ett snyggt fat!
Skönt att höra att du är igång och tränar lite igen. Det måste väl betyda att du mår bättre äntligen?
Kram Anna