onsdag 28 november 2012

Adventspyssel

 
 
 
Hej på er alla snälla bloggare..
I måndags slogs det rekord här på bloggen, här var det nämligen 115 besökare, helt otroligt roligt.
Som jag tidigare berättat så har jag möblerat om lite.
Det blev ytterligare en myshörna där jag kan sitta och ta det lugnt.
Efter allt fixande blev det också lite pepparkaksbak, mums.
Nu vill jag ut i skogen och fixa några smågranar, tycker att det vore mysigt till advent.
Jag brukar ha en på trappan, en i uterummet och några inne.
Idag har jag verkligen fått arbeta, åtta timmar på jobbet, en timma i joggingspåret och sedan har jag rivit tapeter i mitt stora tv-rum.
Maken målar brädor i garaget, nu till helgen ska det fixas och göras fint även på övervåningen, här ska det nu bli samma stil som nere, vita träväggar och vita tak, roligt.
Sedan blir det två nya vita soffor och ett långt vitt sidebord med glasskiva ala Camilla.
Ha det såååå bra.
Kram
Camilla
 

Inga kommentarer: