måndag 26 november 2012

Ommöblering..

 
Ni får fundera ett tag på varför jag bara har tre ljus.
 
 
Hej alla kära bloggare...
Nu har jag haft en riktigt mysig fixarhelg.
I fredags när jag var ute och sprang funderade jag på pynt och adventsljusstakar och jag kom fram till att i år vill jag ha något nytt.
Ett år hade jag smågranar över hela huset, nu ett par år har jag haft mossa högt och lågt.
Det är lite typiskt mig att ha sååå mycket av något som jag gillar.
Men i år blir det nog kottar, grenar, kanelstänger, ljus dekorerade med gamla noter och pärlor på silvertråd som gäller.
Eftersom jag hade bestämt mig för att ha en stor bricka med ljus på min ö blev det lite ommöblering.
Jag är verkligen nöjd.
Det blev tre nya möbleringar, här får ni se en.
Det runda bordet har jag haft i uterummet och här har jag nu det som tidigare stod på ön, skönt med en stol vid sidan om man blir trött mitt i matlagningen eller julbaket.
 
Ha det nu såååå bra!
Kram
Camilla

Inga kommentarer: