söndag 4 november 2012

Fynda på loppis

 
Här samlar jag alla mina loppisfynd i glas.
 
 
 
 
 
God morgon alla bloggare...
 
Det var länge sedan jag visade vad jag fyndat på loppis den senaste tiden.
Som jag tidigare berättat  så är jag verkligen noga med vad jag köper hem nu för tiden.
Efter renoveringen här i huset har jag bestämt mig för att inte ha för mycket saker överallt, jag trivs inte med det längre, jag vill ha yta.
Men jag gillar fortfarande att måla möbler, fixa och dona och som tur är har jag en son med flickvän som gärna tar emot mina saker.
De senaste fynden är:
lampfot
spegel
låda
ljusstakar
skålar
 
Idag är det sista dagen på mitt lov, nu väntar några intensiva veckor i skolan så det är lika bra att börja träna, här är schemat för dagen:
höstpromenad till svärmor
läsa böcker
god lunch
hockeymatch
Solsidan
Hellenius hörna
 
Det kommer nog inte att bli att jag bloggar varje dag, men jag ska försöka få in lite rutiner på bloggdagarna.
Rutiner fungerar bra på mig, gillar och ha ordning och reda runt mig...
Jag joggar måndag, onsdag och fredag och bloggar tisdag torsdag och lördag, ja kanske det??????
Vi får se hur det blir med bloggtiderna....
Just nu tycker jag att det är väldigt roligt att blogga, men ni får gärna kommentera vad ni vill se mer av.
 
Hoppas att ni får en härlig dag!
Kram
Camilla
 
 

Inga kommentarer: