torsdag 8 november 2012

Primeboots

 
 
God kväll på er alla kära bloggare...
 
Idag pratade jag med en kollega som berättade att hon aldrig varit inne på någon blogg,  tänk vad mycket hon har gått miste om eller.....
Jag får otroligt mycket inspiration och nya idéer till mitt pyssel och till min inredning genom att titta på olika bloggar.
Förr köpte jag flera inredningstidningar, nu räcker det med Lantliv och alla inredningsbloggar.
 
När jag var i Göteborg så köpte jag den här ponchon på Joy, den är tunn och i bomull så den passar  bra att ha inne och den passar verkligen bra till mina nya Primeboots.
Äntligen har jag köpt mig ett par Primeboots, de är sååå sköna.
 
Vi har sålt våra soffor som vi haft i tv-rummet.
Det känns såå bra, äntligen kan vi också göra om det sista på övervåningen.
Vi lade ett nytt golv där samtidigt som vi gjorde om på undervåningen.
Nu är det "bara" nytt tak och nya väggar som fattas.
Vi ska ta bort det fula trätaket och sätta gipsskivor, spackla och måla vitt.
På väggarna blir det ohyvlad vit panel.
Jag vill ha samma stil där som på nedervåningen.
Men som jag sagt innan så kommer det inte in någon snickarfirma här igen.
Nu blir det makens kära vän som tidigare varit och hjälpt oss som kommer hit.
Han är såå duktig.
 
Ha det så bra alla kära...
Kram Camilla
 

Inga kommentarer: