lördag 3 november 2012

Armeringsjärn

 
God morgon på er...
 
Jag förstår inte hur en vecka kan gå sååå fort, men det är som barnen säger tiden går fort när man har roligt.
Oh, jag har haft en sådan mysig vecka, jag vill ha det så här jämt.
Är det någon som har något inredningsjobb eller pysseljobb så snälla säg till mig, jag älskar när jag får vara kreativ, har alltid tusen idéer.
 
Nu har äntligen min handdukshängare av armeringsjärn kommit på plats, det blev presic som jag hade tänkt mig.
Jag ska fixa lite krokar så att jag kan förändra och hänga dit saker som jag tycker om, här ska det alltså inte bara hänga handdukar.
 
I torsdags var jag ute på en liten joggingrunda och det gick så bra, det onda i halsen är borta.
I dag ska jag och maken ut på en gemensam runda,  mysigt och ikväll blir det lite fest hos vännerna.
 
Ha en bra allahelgonahelg
Kram
 Camilla
 
 
 

Inga kommentarer: