tisdag 6 november 2012

Ännu en tavla

 
 
Hej på er där ute i stugorna...
Igår hade jag 83 besökare på bloggen, sååå roligt.
 
Idag har jag varit på överskottslagret och letat efter en stor tavla, jag har nämligen fått en beställning på en. 
Jag ska göra en parafras på en av Carolina Gynnings tavlor till den lille sonen med flickvän som ska flytta ihop.
Men det fanns tyvärr inga stora tavlor.
 
Jag har en fantastiskt fin gammal ram som jag fick av min store son när han flyttade från sin lägenhet, men då var den guldfärgad, nu är den vit och jag har satt i en spegel.
 Spegeln hänger nu ovanför min vita Ektorp.
Jag har också gjort ett eget satsbord av tre gamla udda bord.
 
Är det någon som har en gammal tavla som ni vill bli av med så är det bara att höra av sig.
 
Ha det så bra!
Kram Camilla
 
  
 

Inga kommentarer: