fredag 23 november 2012

Le och Landa modebutik i Dalsjöfors

 
 
De här underbart sköna kläderna köpte jag på Le och Landa.
Jag har äntligen kommit på att jag trivs bäst i olika toner av beige och brunt.
Svart är också en favvofärg bland annat i stövlar, halsband och andra accessoarer.
 
 
Den bästa tid är nu...
Hoppas att ni har en riktigt mysig fredagskväll.
Idag frångår jag några av mina fredagstraditioner.
Jag har givetvis varit ute på min härliga fredagsjoggingtur, den går alltid samma runda 1,3 mil.
När jag springer den här mysiga rundan kommer jag till en fin liten gård, där var det aktivitet idag, det vankas nämligen julmarknad:
Sillebackens lilla Julmaknad.
Lördag den 24 november kl.11-17
Tomten tar emot barnens önskelistor, det serveras glögg och pepparkakor och allt överskott går till Barnncancerfonden.
 
Nu sitter jag här och bloggar och det brukar verkligen inte hinnas med på fredagar, men allt är fixat och klart inför kvällen.
 
Imorgon blir det:
 julmarknad
loppis
pyssel
bak
Ha det så bra.
Kram
Camilla
 
 

Inga kommentarer: