onsdag 14 november 2012

En dagens från hallen

 
 
 
Hej på er...
Det blev inget inlägg igår som det egentligen var tänkt...
Eftersom maken fyllde år åkte jag hem  tidigare från jobbet för jag ville fixa lite mys till kvällen.
Men väl hemma kom den händige kompisen och ville titta på vad han skulle göra på vår övervåning.
Det blir nytt tak och nya väggar, sååå roligt det kommer att bli när det blir klart.
 
Sedan blev det bråttom, men vi fick en mysig kväll med god mat, film och godis
 
Idag har jag varit ute på en härlig joggingrunda i perfekt väder.
Nu sitter jag och äter och bloggar vid min underbara ö.
Den lille sonen med flickvän kom också precis hem med bilen full av möbler.
De har varit på Ikea och köpt sååå snygga stolar, till sitt matsalsbord.
 
Ikväll blir det mycket tv 4...
Ha en mysig onsdagskväll..
Kram
Camilla
 

Inga kommentarer: