tisdag 24 februari 2015

Fina byxor







God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.
Idag visar jag några bilder på mina nya favvokläder.
De gråa fina byxorna från Malene Birger som jag älskar och endast använt vid tre tillfällen har gått sönder.
Jag såg några små hål mellan tyget och mudden när jag satt i bilen och ljuset strålade in och jag som alltid är så rädd om mina kläder.
Det var inget annat att göra än att gå till butiken, som tur var hade jag kvittot kvar, jag ville givetvis ha nya, men tyvärr.
Jag köpte byxorna på rea den 5 januari för 800 kronor, men några nya byxor fick jag inte, även om jag var villig att ta en annan färg. 
Sååå tråkigt, för var de skönaste byxorna jag haft.

Nu har jag suttit med min bildanalyserande hela eftermiddagen, så nu blir det en slapp kväll i soffan.

Jag vill att
något ska förändras.
Jag vill att
träden ska växa,
blommorna stå i knopp.
Jag vill kunna skörda
frukterna av mitt arbete.
Jag vill leva.

Kram
Camilla

2 kommentarer:

fia sa...

Så synd på så snygga kläder.
Jag saknar åxå Vår och sommar. Härligt att se det gro och alla vackra färger.
Må så gott.

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Visst är det synd, jag bara måste få tag på ett par nya.
Kram
Camilla