torsdag 12 februari 2015

Forsythia



Fina tulpaner med fina grenar av Forsythia, tack snälla Annika för omtanken.
 Vasen från Mio har gjort att jag alltid vill ha färska blommor på soffbordet..








En liten bild på mina semlor, recept Leila, med hennes recept misslyckas jag aldrig.

God morgon.
Hoppas att ni njuter av den sköna morgonstunden.

Idag visar jag bilder på tulpaner och vackra grenar av Forsythia.
För några år sedan tyckte jag inte om att få blommor, jag hade nämligen aldrig någon bra plats att ställa dem på.
Färgen spelade mindre roll, jag fick bara en känsla av att de inte passade in.
Jag hade mer saker framme i olika arrangemang och det störde lite den ordningen.
Men, nu sedan jag fick mina efterlängtade vita golv och en mer öppen planlösning så passar alla blommor in, vita som rosa, härligt.
Igår var det som sagt en läsdag, jag satt med huvudet i böckerna nästan hela dagen, men jag hann med en kopp te hos goda vännen, tack snälla du.

Idag blir det en promenad med väninnan och lunch på stan också det mysigt.

Allt gott i livet
finns där samlat
i vårt allra innersta.
Allt gott i livet
måste vi få 
tillgång till.
Våga möta ensamheten 
och finn ditt innersta.
Njut av din egen
lilla värld.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: