tisdag 17 februari 2015

Kreativitet



Älskar denna bricka



Väntar på nya knoppar


Njuter av vit keramik..


Och fina grenar.



Vill designa fler egna kuddar.


Min alldeles egna läshörna 


God afton
Hoppas att ni har en mysig kväll.
Här njuter vi efter en god kvällsmat bestående av dansk pølse, stark senap, torkad lök och lite annat smått och gott.
Idag visar jag några bilder på favoriter...
Jag vill måla fler kuddar, vill baka mer, oh, vad härligt det är att åtminstone ha viljan.
Idag har jag suttit med min bildanalyserande i sex hela timmar, förstår inte vart tiden tog vägen.
Nu slappar jag med nya Femina, skilda världar.

Gillar min kreativitet,
gillar min energi,
gillar min andlighet,
gillar att få ta dagen 
som den kommer.
Gillar att vara avslappnad,
mer medveten 
och mindre stressad.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: